Sunday, 2 September 2012

SeSaaT KaU DaTanG...SeLaManYa aKu KeNanG...


--> Gambar ni merujuk kepada kehidupan aku sekarang di kelilingi oleh orang-orang yang bercinta dan dah tiba masanya untuk mereka-mereka ini mendirikan rumah tanga..sekejap aje masa berlalu kan..aku rasa semalam masih lagi aku bersekolah..


"walau apa pun..memang itulah hakikat yang aku kena terima..orang-orang keliling aku dah pun besar..(cakap kat orang aku pun sama jugak..kiki)..so di sini aku nak hint kan beberapa orang yang dah aku akui aku rasa seperti kehilangan mereka-mereka ini...maklumlah zaman kanak-kanak dah nak abis.."

To ===> Mak Su

---> "Memandangkan mak su aku bakal mendirikan rumah tangganya pada bulan 11 nanti..maka berakhirlah generasi mak sedara n pak sedara aku yang belum bernikah...satu kehilangan aku rasa..yelah sebabnya lepas ni tak da dah lah majlis kahwin yang kami boleh raikan..tinggal yang akak sepupu n abg sepupu ajalah tu pun mostly dh kawen..yang tak kawen lagi yang seangkatan dengan aku ni haa...haish..alih-alih majlis sendiri dulu..opssss hihi..."

To ===> Abg Adam

---> "Beza umur dgn abg adam ni takdalah jauh sangat tapi memandangkan aku hormati dia lebih tua pada aku so aku panggil la dia abg...abg adam ni antara lelaki yang paling setia yang pernah aku kenal..bercinta pada zaman sekolah lagi..perghh...memang terbaik la abg adam..akak pun same..sama-sama setia..tup-tup haritu dengar kata abg adam dh nak kawen dh hujung tahun ni..wah..alhmdulilah..sy kat sini hanya boleh mendoakan ajelah moga-moga abg adam bahagia bersama bakal isteri tercinta..aminn..--kalau abg adam terbaca post ni jgn marah ekk...hihi"

To ===> Abg Nik

---> "Abg Nik ni..abg angkat aku sejak zaman sekolah lagi...zaman aku nakal-nakal dulu..hehe abg angkat aku sejak 8 tahun yang lalu..tapi aku dh lama tak contact dia..ntahlah..last jumpa pun time sama-sama buat lesen memandu dulu..n aku rasa sekarang abg nik dah kawen kot..ntahlah..mungkin yer..apa-apa pun aku harap mereka gembira"

To ===> All my friend..(tak kira yang sedang hangat bercinta, yang dah bertunang, mahupun yang dah kawen)

-----> "Memang aku akui..zaman bercinta semuanya manis..kadang-kadang kerana cinta kita terlupa orang keliling kita yang ada dengan kita sebelum kekasih hati kita datang..sampai tiba masanya diorang berlalu pergi..baru kita tersedar yang kita telah kehilangan insan itu..aku pernah merasainya..dan untuk menelannya perih..5 tahun belum cukup tuk menjadi ubat keperitan tu..."

"Sahabat-sahabatku..andai hari ini aku terlupa akan diri kalian..maafkan aku..seikhlas hatiku..aku tidak pernah melupakan kalian..Cinta aku terdahulu banyak mengajar aku erti persahabatan..erti kehidupan..erti kasih sayang..erti kejujuran dan kesetiaan..malahan erti pergorbanan dan kasih sayang kepada ibu...cukuplah sekali aku aku kehilangan orang-orang tertentu di dalam hidupku...tidak lagi untuk kali-kali seterusnya..kerana kalian amat berharga buat aku..kalian sahabat yang tidak pernah ku lupakan...meskipun aku diam tanpa khabar..kalian tetap segar di ingatan ku.."


--> To All My Friend

~> SKBTB [Fatin Khalid,Azwa,Ain,Norleen,Fazleen,Nik Aina,kakak & angah, & Classmate]
~> SEMKIF [kakak,eton,fea,ayu,kok,fizah,nadia,fadhil & lain2..ramai ag dr form 1-5]
~> KMPh [Cik akmal,ila,azni,ezan & lain2]
~> UTM Skudai.JB [kak yati,tehah,mira,azmira & classmate ]

~> kawan-kawan di tempat kerja, Kedai Buku Ibzanis & Sabasun HyperRuncit 2..
[SSB = kak nora,syafiq,lokman,kak ti,kak siti,kak zila,kak na,kak bi & Ani]
[IBZ = kak midah, kak zura, kak tehah, apih & usop]

No comments: