Friday, 24 August 2012

NoveL "Awak Suka Saya TaK?"

Hai..ni lah novel yang paling aku sayang.."Awak Suka Saya Tak?" novel terbaik yang pernah aku baca..paling romantik and paling bagus dalam menegur bab-bab agama..seorang hero yang agak kacak dalam gambaran aku..jap lagi aku bagitahu macam mana gambar rupa yang aku bayangkan dalam novel ni hehe...
Kisah yang menceritakan betapa agungnya rasa cinta Muhammad Hilman Yong kepada Puteri Intan Zulaikha yang amat di cintainya..Cinta yang berlandaskan aturan dr Allah..yang mempertemukan dua hati yang saling memerlukan dan mencintai antara satu sama lain...munculnya watak Damein Yong yang mengelirukan lagi Intan Zulaikha dalam mencintai Hilman Yong...Namun kekeliruan itu telah menimbulkan rasa cinta yang menebal untuk Hilman Yong lantaran kehadiran Damein Yong..Lantaran doa di titipkan hari demi hari agar Hilman Yong kembali ke pangkuannya lagi..
Ni lah Hilman Yong dalam gambaran aku..ala-ala la walaupun x seberapa tepat..hihi memandangkan Hilman Yong berketurunan Korea-Amerika-China so aku rasa Hero yang aku gambarkan ni sesuai la memandangkan Hero ni pun kacukan Korea-Amerika..Handsome kan? hehe tulah...aku pun rasa gitu..hihihi...blockquote>
Untuk watak heroin lak aku tak tahulah sape tapi ala-ala dia aku rasa macam ezlyin kot xpun fauziah gaous..hehe tapi gambaran aku lain la kot..yelah masing-masing punya gambaran...
Tebal novel ni dalam 1000 lebih gak...maunya puas hati aku baca..hihi apa-apa pun aku enjoy giler baca novel ni...terbaik laa!! syabas Melur Jelita...
Gambar Hero sewaktu berubah menjadi Damein Yong..tetap handsome..

No comments: