Wednesday 22 August 2012

NoveL-NoveLku

Assalamualaikum....
sudah lama aku tak bertandang ke rumahku ini, mungkin sbb orang yang selama ini setia membaca entry aku sudah tiada lagi...entahlah..aku pun tak pasti tentang itu..kemana dia menghilang sungguh aku tidak tahu...kenal pun tak...macam mana nak tahu kan? sebagai saudara seislam..ada kalanya aku rasa rindu..yaa..perasaan normal yang wujud bagi jiwa yang normal..(ceh macam pelik je ayat)..apa-apa pun..hidup mesti di teruskan.. (aduh!! ayat cam dia xda lagi je kat dunia ni)hehehe..tapi serius sapa tahu kan dia hidup ke tak lagi...hmmmmm tetttt!!!!! no komen...
apa-apa pun..entry aku kali ni just nk sembang2 kosong aje..yelaa..cuti lame ni sebelum masuk sem baru bulan 9 ni..berapa haribulan masuk u balik ntah..aku tak ambik pusing sgt skg..(malas nk fikir lagi, nak cuti je puas2 sekarang)...hidup aku skg..hanya dengan bernovel shj..yela..hero-hero dalam novel semua handsome, romantika de amor, caring and what so ever la...tapi reality? ada ke macam tu? seriously pasti ada something goes wrong somewhere kan? because nobody was perfect..yaa nobody!!
perfect tak perfect pun aku still lagi ngok ngek terjatuh cinta denga hero yang mungkin wujud or mungkin tak wujud ni..hehe...adoi..sabo jela...baru-baru ni sebelum aku balik kampung halamanku..ada la jugak aku terbaca novel, bukan sengaja taw TERbaca taw di sebabkan keboringan yang amat sgt, yela..laptop rosak, memang la bosan..ceh nak di jadikan cerita la kan..aku pinjam la satu novel kawan aku ni..baca punya baca haa hambek kau..mahunya 15 buah novel aku bace..gila tak gila...haa klau tak caye tgk la ni list dia...
1. Sepupuku Suamiku
2. Usai..aku terima nikahnya
3. Musuhku Suamiku
4. Air Mata Rindu
5. Suami Yang Ku benci
6. 5 Tahun 5 Bulan
7. Cintaku Cintamu Satu
8. Antara Dendam Dan Rindu
9. Relevenkah aku di hatimu
10. Cucur Bawang & Kopi O
11. Sayangku merajuk
12. Bagaikan Puteri
13. Lukisan Buat E-ah
14. Di Bius Cinta
15. Sebenarnya Saya Isteri dia..
ok meh aku komen..lam banyak2 novel..semuanya aku suka..haha..tapi the most yang aku suka ialah, SUAMI YANG KU BENCI..SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA..RELEVENKAH AKU DI HATIMU..DI BIUS CINTA...
serius aku akui...jalan cerita novel skg, lebih kurang sama je..tapi yang aku cakap the most ni yang paling buat aku tertarik laa...Why?? because i love it! haha terikut drama Ombak rindu la pulak hehe.. sebenarnya yang the most ni jalan cerita dia paling umphh!! la bg aku..menarik sangat...kalau korang nak tahu betol ke tak..cuba try test la bace..amacam? ada bran?? haha...
tak lupa juga dua tiga novel lagi aku sempat habiskan minggu lepas..tajuknya..
1. Suamiku Tak Romantik tapi Autistik
2. Maid
3. Doktor Cinta
4. Cinta Contrak
5. Awak suka saya tak? (proses membaca,tebal wo!)
Yang latest2 ni aku tibai beli pakai duit gaji..haha..tak sabar aku nak memborong novel lagi kalau ada rezeki..haha k lah..tu je aku nak melalut...bye!

No comments: