Sunday 11 December 2011

PeNaT..

salam..

sudah sekian lamanya aku tidak berblog..kepada yg still sudi berkunjung ke entry aku ni...aku ucapkan terima kasih bebanyak sebabnya korang setia..hehe cewah macam setia kat 'gewe-gewe' gitu..hmm aku sekarang busy sket..kalau korang nk thu sem ni lah aku gelarkan sem assgnment, sbbnya sem ni buat assgnment je bnyk studynya kurenggg...hehe...alamak berapalah pointer aku ni nanti...huhu

baru-baru ni aku bnyk siapkan assgnment-assgnment aku ni berkaitan dgn mcm2..antaranya berkaitan dengan isu semasa, berkaitan dengan blog, and macam-macam lagi la jugak....sebab tu lah aku penat....sampai tak da masa sangat dengan orang tercayang hehe....tapi tak apalah dah masing-masing pun busy..kira fahamlaa...(ni yang buat aku tak sabar nak tunggu cuti sem ni) aku perlukn rehat!! ceh penegasan lah sangat..hehe

well k lah...aku nk g sambung kerja-kerja aku yang juga setia tunggu aku tu..macam korang-korang jugak.setia baca blog aku..hehe k lah..ada masa aku story lagi apa yang dh jadi kt aku k..bubye adiosss...

No comments: