Friday 6 January 2012

Tak sabar nak balik..

aduhai..penat je nak menanti hari ni...kata orang, kalau kita tunggu sesuatu tu, jam tu bergerak lambat je..tapi kalau kita biar, pantas je ia berlalu..betul apa yang orang tua cakap...aku menulis blog ni kebetulan sebab aku tengah on9..dan bagi mengelakkan aku daripada tidur, so aku tulis la blog ni...bagi ruang sikit otak aku bernafas..hehe sebab dah sesak dah ni...

aku sebenarnya rindu nk balik rumah, rindu sangat dengan mak and adik adik aku, macam dah lama je x balik umah..tu yang menyebabkan aku rasa lambat je masa berlalu ni..sebab aku tunggu masa...mak..nak balik..hmm lambatnya hujung bulan ni...xsabar dh nak balik...nak balik tanpa Assignment!! haa itu yg penting...hehe wahh...syoknya...hmmm

sabar hati sabar...hehe k lah..nanti kau story2 lagi k...macam banyak je nak cite ni..hehe k lah..bubye....~mood :: study for final exam~ ^_^ peace

No comments: