Thursday 17 November 2011

MajLis AkaD NikaH

hai semua..harini alhmdulillah aku cuba mencuri peluang untuk menulis sedikit kat blog aku ni..al maklumlah dah lame sesangat tak tulis blog ni...kali ni aku nak bercerita tentang majlis akad nikah cousin aku baru2 ni...alhmdulillah..semuanya selamat dan berjalan lancar, dengan sekali akad saja..cousin aku dah pun bergelar suami orang...hehe yang paling tak boleh aku tahan..bila tok kadi buat testing punya akad nikah..hehe tapi elok jugak laa..sekurang2nya..kurang lah sikit gementar cousin aku tu..sebabnya aku tengok muka dia pun berdebar giler je..macam tak ada darah pun yang mengalir kat muka dia tu hehe



ok dah abis pasal dia aku cite..sekarang ni aku nk cite sal..ape yg kitorng buat lpas pada majlis akad nikah tu....hehe syok2..kitorng pergi ke tasik kenyir Terengganu...maklum sajalah..dah alang2 dekat..aku pun apa lagi time tu..seronok laa..yelaa lame dah tak jalan2 dengan family besar aku ni...so..kitorng pun pergilah...time je pak guard bagi lepas masuk dalam kawasan tu...aku seronok tak terkata...yelaa..first time kot aku pergi tengok sendiri kawasan empangan kenyir tu...(sebenarnya tempat tu, jadi tempat larangan dah...tapi sebab bapa saudara aku ni kenal orang2 kat situ..so diorng bagi la kitorang masuk...hehe



bila dh puas bergambar..kami pun pulang ke rumah..walupun penat tapi semua pengalaman ni sgt seronok..mungkin jgk ni pengalaman pertama n terakhir aku tuk tengok empangan kenyir tu secara live mcm ni...sekian..

No comments: