Tuesday, 6 September 2011

Raya DaH HaBis..TiDakkk...

hai semua..hmm lamenya aku x post bru kt blog ni...maaf la yer..skg ni pnggunaan aku thadap internet ni limit sket la..kasi pluang kt adik2 aku yg pkai...harini aku cam xda ape nk cite...aku tulis ni pn sbb aku tgh sedih...raya dh abis..comfirm lpas ni kena balik....alamak..cam berat je nk balik ni..huhu ntah bile plak la aku dapt bermadu kasih ngn mak aku lagi lepas ni..acece haish aku ni..xmalu tol..haha xdala...memg aku xpuas pn duk kt umah ni...tmbh2 cutinya 4 bulan..fuh lagi la terasa..hehe klau kejap2 tu cutinya thu jgk aku nk ingat kt U ni dh masuk 4 Bulan ni mcm ingat x ingat je hehe..kejam tol aku ni haha

well ape2 pn..aku terpaksalah balik jgk tuk teruskn perjuangan aku ke menara gading...insyaALLAH....bersama dgn insan yg ku syg..fulamak..tu dia..hehe k lah...rasenya aku xnk merapu lebih2 malam ni..k lah di ke sempatan ini aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZHAIR BATIN kepada semua x kire la korg kenal aku ke x ke..hehe selamat yer..jgn lupe hati2 di jalan raya kepada sesiapa yg baru nk balik tu..hehe k lah tu je bubye..

No comments: