Saturday, 6 August 2011

Kau TeTap Di HaTiku...


Salam semua...kali ni aku nk cerita sket pasal sahabat...bg korng ada beza x ekk antara sahabat, rakan , teman ataupun kawan?? nanti ada la tu yg ckap ejaan dia berbeza..hehe yelaa selain dr ejaan dia yg berbeza..bg korang ada meaning lain x perkataan2 ni?? mesti korang musykil kn..knape aku tnya ni...sejujurnya aku pernah kehilangn sahabat...aku lame dh nk bukak topik ni nk bercerita kat korng...tp aku fikir2..kdg2 mcm perlu..kadang2 cam xperlu..tp aku rase aku kena cerita jgk...walaupun die still wujud dlm alam maya ni...tp aku rase mcm x mungkin je dia nk bace blog aku...yela sapelah aku di hati die ni...sbb mgkn die dh ada penganti aku....dulu selalu aku berdoa mudah2an aku dan dia tetap menjadi kawan sampai bile2...sejujurnya aku syg die..sampai skg pn rase syg tu aku rase..tp xda guna lagi aku bgtaw dia...sbb dia x mgkn percaya...so drpd die x percaya..baik aku luahkn kt sini aje..kurang2 terubat rindu aku mase zaman aku skolah dulu...

awak...memg awk x percaya klau sy cerita ni kn...sy syg kt awk...tp sy thu awk x mgkn sygkn sy mcm dulu...mgkn dh geli nk dgr ayat tu dr sy..semua yg pernah kite buat same2..semua sy simpan dlm hati awk..sampai bile2 pn sy akn ingat...awaklh kawan yg ada time sy susah dn senang..tp knape wak..knape awk berubah...ape semuanya salah sy wak?? klau btol semua tu salah sy..maafkn sy yer awk....maafkn sy sgt3...mgkn sy x sdar...

sy ingat lagi...dulu org ingat kita dua ni kembar kn?? yela ke mana2 kita bersama,dalam kelas pn kita x pernah pisah...duduk sebelah2....dn yg paling penting nama kite sama kn awk..cume beza nya awak ada H sy xda...tu je...cikgu2 semua thu kita rapat..terutamanya sir shukur...sampai pernah tnya kita dua kn..awk dua ni x pernah pisah...klau birthday sy..awkla org pertama yg wish...sampai terkejut sy...awk selalu bg hadiah kt sy..bukan sebarangn hadiah..tp hadiah mahal2...tp time birthday awk..sy xbg ape2 pn...yela..ape yg berbezanya kita...kluarga sy xbrduit sgt....sy takut klau2 sy bg hadiah murah..awk terasa..tp sy btol2 xthu..n xda duit time skolah dulu...maaf jgk yer awk...sampai skg pn..taraf hidup kita xsama kn wak...

Awak..sy x sdar bila masenya kite terpisah smpai rengang serengangnya...sy still rindu awk mcm dulu2..tp sy x thu..adakah awak rindukn sy mcm sy rindukn awk ni?? sampai sudah sy dh x mahu luahkn ape yg sy rase ni...perasaan rindu ni pada awak..yela..sbb sy pernah menangis depan awk mase kita tingkatan 5 dulu..sy tnya..knape awk berubah mcm ni...sy sedih..sbb sy kehilangan kwn yg amat2 sy syg...pahtu awk ckp...sy pndai lagi pada awk...sy belajar kat kelas sains 1 awak sains 2..awak..bg sy..xda bezanya smua tu awk..kite punya result PMR pn same kn?? awk x tgk ke?? awk..klau awk berubah di sebabkn oleh ada yg cucuk awk dr belakang..sy xkan sesekali maafkn org yg cube pisahkn kita tu awak...tapi..kalau awak berubah di sebabkn kemahuan awk...sy xda hak nk halang melainkn mendoakan awk bahagia selalu...

Awak...awk ingat x?? dulu sy selalu krem kn?? ada satu mase tu...kaki sy krem truk...dua2 belah krem...awk nangis kt sebelah sy..awk nangis sbb sedih tgk sy sakit smpai org angkt sy kn? awk teresak2...sy rase bersalah sgt sbb dh buat awk ngis...mase tu sy thu..awk syg sy sgt2..sy dulu slalu berdoa mudah2an kita jadi shabat baik sampai bile2..tp rupanya ALLAH bg kite jd sahabat baik kejap je...awk pergi tinggalkn sy...awk.. selepas ape yg berlaku ni...sy mintak maaf sgt2...sy mintak maaf sbb sy x pndai ambik hati awk...sy mintak maaf sbb sy x pernah bagi hadiah mahal2 kat awak mcm mane awk bg hadiah mahal2 kat sy...sy mintak maaf klau sy ada sia2kn awk selama kita kenal ni...sy mintak maaf klau sy bnyk lukakn hati awk...sy harap sgt kite boleh mcm dulu2 lagi..tp sy rase mcm x mgkn....xmgkn awk nk kwn dgn sy lagi...mcm dulu2...sbb sy nmpk awk bhagia skg...awk ada ramai teman....

awak..ada satu perkara yg x mgkn sy lupa tentang awk...tentang kta...klau sy sbut P1, P2, A1,A2 n A3..awk ingat x lagi sape yg kite namekn tu awk?? tu kenangan kite bersama kn awk...kita masing2 same minat kn awk...sungguh...sedih sgt sy mengenangkn semua tu....awk..klaupun nanti kita dh xmgkn kawan...klaupun nanti kita memg xmungkin seakrab dulu...ingatlah sy selalu ingatkn awk..sy xpernah lupakn awk sejauh mane sy pergi sekali pun...klaupun nanti sy xda lagi kt dunia ni...sekurang2 sy pernah luahkn perasaan sy ni kt sini...dan klau awk bace ni...sy nk awak thu 1 je...sy syg awk...awk shabat baik sy..dan selamanya tetap sahabat baik sy...sy kesal kerana biarkn mase berlalu mcm tu sje...semoga ape yg berlaku antara kita ni ada hikmah yang terbaik tuk awk...insyaALLAH...mudah2an juga luahan hati sy ni boleh kurangkn sedikit rindu yg terpendam jauh di sudut hati sy terhadap awak...sebelum berakhir izinkan sy ucapkan Selamat Hari Lahir yang ke 20 untuk awk pada 16 Ogos ini..semoga awk bahagia dan selalu di rahmati oleh Allah.. salam sayang sy kpada awk (F.A.M.H.)..

No comments: