Tuesday 19 July 2011

KeLiRu...


Hai semua salam..harini aku tetibe je rase nk post...dh la nk dekat senja dh..tp xape lah..sbb tibe2 rase nk menulis kn...aku ni nk cite something la arini...pasal perasaan cinta ni...klau korg la kn..sbg pmpuan..korg akn pilih org yg sygkn korg ke atau korg yg sygkn die lebih?? dulu aku ingat dua2 situasi ni pn xape..tp sebnrnya x...bile aku rase sendiri..baru aku thu cinta kita lebih di hargai bila kite ni btol2 di sayangi n di hargai oleh si dia...sbb dia btol2 sygkn kita, bukan syg skdar syg smata2, tapi untuk jadikn kita isteri dia...dan alhmdulillah, aku bersyukur sbb aku jumpa org tu..dan dia btol2 kena dgn kreteria yg aku inginkan....

bagi aku rupa tu bukan no satu...skadar sedap mata memandang tu kire oklah..xyah lah handsome terlampau sbb nanti berkenan dek pmpuan lain lak...susah tu..tp aku yg paling penting aku sukakan lelaki yg tak merokok....tahu x knape?? sbb lelaki yg merokok ni dia x jujur taw...opsss jgn marah k kepada yg merokok tu...aku ckp gini sbb sbg contoh...bila dia ckp dia sygkn kita..aku x yakin sgt3..yelaa..ckp sygkn kita tp diri sendri x syg pn?? cmne lah die nk lindungi perempuan yg die syg sedangkn die sendri x syg diri die? tol x?? aku honestly ckp...aku memg pntang jumpe lelaki yg merokok ni...ntah lah..anti la...

aduh aku dh melalut kt bab merokok lak..ape yg sbnrnya aku nk bgtaw ialah sal perasaan kita ni bile kite TER jumpa bukan sengaja taw..terjumpa seseorng yg ada sket kreteria yg kita suke..hmm mcm mane tu?? bile aku fikir balik...yer ape yg kite nk tu ada..tp klau dh just sket je..xape lah..baik aku abaikn je....kat sini aku just nk ingatkn diri aku ni..cik amira..tolong yer jgn mencari yg sempurna dalm hidup ni ...tp cukuplah sekadar memiliki seseorng yg dpt mnyempurnakn hidup ni...ingat yer cik amira yer...Apa yg kita inginkn tu x semestinya kita akan dapat taw...sbb Allah itu lagi tahu ape yg kita perlukn....

Yer dari situ aku sdar..aku xyah lah keliru2 ni....sbnrnya...tu adalah dugaan dalam hubungn cinta yg terbina ni kn....kepada cik akmal...maafkn sy k...sy jujur dgn awk td...tp xda sape lagi yg dpt tandingi perasaan awk tu pada sy...cinta awk kepada sy xdpt sy tndingkn dgn sapa2...dulu sebelum kita declare...mase kite same2 single...sy keliru jgk antara 3 org pilihan di depan sy termasuk awk...tp dalam ramai2 awk lah yg paling cool skali yg pernah sy jumpa...sy jujur dgn awk2 semua....tp awk tenang je....ape yg paling menarik perhatian sy pada awk..awk ckp..klau sy ni kawen ngn org lain dulu..awk nk kawen lmbat sket sbb awk nk tgk dulu suami sy jage sy elok x..klau elok xapelah..klau x...awk yg nk ambik sy jadi isteri awk balik...mase tu sy terharu sgt awk....awk btol2 sygkn sy rupanya....dan skg bila kita dh declare...sy tnya awk lagi...awk klau ada org nk kn sy..awk bg ke? awk ckp..klau org tu lagi baik pada awk..n dapat jage sy lebih baik pada awk...awk akn bg dia jage sy..awk tahu x...awk lah yg terbaik yg pernah sy jumpa...sy xnk sia2kn awk....sy syg kt awk....

lagu kt blog ni pn sy letak sbb sy sgt2 berharap..kita kekal awk...sy berdoa sgt mudah2 kita adalah jodoh...dan part lagu yg paling memberi erti kt sy ialah time ni....

"Ku berharap..tulus cinta ini,
Akan jadi kenyataan dalam hidupku,
Bukan hanya mimpi dalm tidurku...
semoga tuhan mendengar doaku....
Untuk cinta ini..."

walaupun lagu ni bukan sy yg nyanyi...tp lagu ni sy tuju khas tuk awk k...terima kasih kerana selalu sygkn sy...n sudi menerima sy seadanya.... <3

No comments: