Tuesday 21 June 2011

Tukar Lagu...

Hai3..hmm akhirnya dpt jugak aku tukar lagu kt blog aku ni atas pertolongn akmal...hehe yela..aku mane pndai bab2 mengedit2 blog ni lagi...so mintak tolong sifu laa...hehe..well sebenarnye aku suke lagu ni sbb lirik lagu ni aku suke..nak2 time corus..serius lagu ni mengingatkn aku pada akmal...bak kate lagu tu...ku berharap tulus cinta ini, akan jadi kenyataan dalam hidupku..bukan hanya mimpi dalam tidur ku, semoga tuhan mendengar doaku..untuk cinta ini....aminn..tu lah yg aku harapkn...

Well..malam ni aku tibe2 rase rindu kt akmal..yela dia di batu pahat aku di terengganu..jauh tu...huhu..so ape yg aku leh buat..just luahkn rase rindu aku ni kt blog ni...yela..aku ni cuti lame..best tu memg la best sesgt3..tp tu la..bila aku je ada kt umah adik2 aku xda..sedih gak...kelip2 aku tgk lptop ni..phtu laptop ni tgk aku..cmtu lah hari2 aku..
umm malam ni xda ape sgt kot aku nk bebelkn..sbb aku thu korg pn penat nk bace post aku ni....hehe k lah Gud nite semua.. ^_^....sorry 4 everything..

*Ucapan ex-roomate aku dulu...miss her so much...


No comments: