Wednesday 29 June 2011

So SweeT..

Hai semua..ni aku bru balik kije ni..terus rase nk post hehe..yela kebelankangan ni aku cam post x bermaya je kn..hmm x boleh jdi ni..aku kena tukar jd lg bertenaga n bermaya..hehe (aduh ayat aku..cam kije aku pkai bnyk tenaga je..) haha opss...sbnrnye memg pkai bnyk tenaga pn..klau stakat timbang2 sayur n buah2 boleh le..tp klau dh start kena mop..kena myapu..n bnyk lagi..tulang belakang aku jadi hang kejap..haha jgn main2 taw..tulang aku pn pndai hang skg ni haha..(agaknye tulang manje kot haha)....

umm well..harini aku nk cite sket sal kejadian di tempat kije aku..wah3 hehe umm kejadian nye lebih kurg cmni lah..aku ni selain kije timbang2 buah n sayur..aku jgk kije tukang ikat telur taw..huii bukan sebarangan kije tu skali org nk beli telur 5 taw 6 ratus..maunya pengsan tangan aku ni nk ikat telur2 tu..kejang abis urat dawai tulang besi aku haha...(bangga aku taw kije tu..sbb kije halal kn) alhmdulillah..hehe xapelah bab kata org2 besusah2 dahulu..bersenang2 kemudian..

ehh..alamak..bnyk lak aku merapu ni,hehe tula kn aku dh ckp aku x pndai nk tulis pndek2 klau bercerita ni..sorry2..aku ni nk cite sal pakcik n makcik yg dtg membeli kt tmpat aku td..sweet je aku tgk..tua2 pn dtg shopping same2..taw x ape aku fikir time tgk diorng td?? hehe aku ni nakal sket la...tibe2 je aku teringat kt akmal aku tu hehe..aku terfikirkn cmne lah klau kami tua2 nanti..sweet nye klau sampai tua kita dpt bersama kn syg..insyaALLAH...hehe hari tu time aku kije kt expo buku sbg staff part time tuk Kedai Buku Ibzanis..ada jgk aku tgk suami isteri tu..sweet je aku tgk isteri die bodek suami die tuk beli novel..comel je..isteri dia merengek cam dak kecik.." abang,nak satu ekk boleh"..(dengan lengok lengtok sbg tanda memujuk) hehe comel taw..aku suke..ada satu lagi suami isteri yg tol2 same2 minat novel..same2 cari novel..bila diorng dpt novel yg diorng cari tu..ya Allah bahgianya diorng aku tgk..senyum sampai kt telinga..hehe

k lah tu je kot aku nk cerita harini..aku ni tgh hold dulu kisah2 silam aku..insyaALLAH nanti klau aku btol2 free..akan aku ceritakn lg ok? k lah..selamat membaca..dn kepada tunangku..miss u so much..harap2 kita pn dpt mcm tu k syg...k lah bubye (^_^)

No comments: