Saturday, 18 June 2011

Ahh Gangguan Lagi

~Bukan semua lelaki mcm ni k,sesetgh jew~

Hai semua...hari ni tibe-tibe lak rase cam nk cerita something...hmm dah jadi adat dunia ni mane lengkap nye seorg laki klau xda pmpuan kn tol x?? bgitu gak sebaliknye....tp yg jd masalah nye bile kena gngu...FINE..klau laki tu still cam bujang n mcm nk cari pasangn hidup..ok lah..sy faham...tp ni laki dh tua kot..boleh pngil ayah taw..still gatai lagi...eee geli rasenye..nauzubillah... yelah fine..mgkn korg akn ckp..."ko layan ape sal kn"...dh xlayan cmne time tu sy dkt pameran buku terpaksa la layan sbgai pelangan sy kt pameran buku hari tu...tuk jual beli buku...(xda lah sy nk prasan bgus kt sini..tp ni kenyataan yg nk je sy kongsi kt smua pmpuan2 kt luar sana tu, hati2 lah sket klau2 jumpe org cmni k~~mengerikn...)

Owh yer..(bg pmpuan la) tol x susah nk cari kwn laki yg tol2 ikhlas nk kawen ngn kite bile kite ni dh berpunyer?? tu laa yg sy dpt rase..bukan bru rase tp dh lame rase n thu hal ni...mgkn sesetgh lelaki yg matang je yg ok..sesetgh lain x..well ape2 pn..sy xkisah sgt..mgkn sbb diorng thu n faham perasaan pasangn kite tu kn?? bguss jgk tu...well ape2 pn...sy jujur ckp kt sini...sy xnk sakiti hati n perasaan pasangan sy skg ni dh...sbb sy amat mnyanyangi nya....dia lain dari yg lain yang pernah sy knal...n insyaALLAH dialah yg akn menemani sepnjang hidup sy ni.....dia insan yg sy cintai...Akmal...

So sape2 yg gnggu sy (yg sy xknal la)...memg sy xkn pernah bls msg ataupn swktu dgnnya...sbb keutuhan sesebuah ikatan itu dtgnya dr hati yg ikhlas dn jujur terhadap pasangn nya sndiri...tol x?? hehe so itu je lah tuk kali ni...thanks sbb sudi bace.. ^_^ bubye...

No comments: