Wednesday 5 June 2013

LeLaKi IdaMaN...

Hai semua...lame dh tak mengepost...hari ni aku rasa nk mengepost benda yang agak gedik's untuk di kongsi bersama...haha well korang tak suka tak ape..aku punya hal lah..ekeke..sebut pasal lelaki idaman..mesti korang punya citerasa semua berbeza kan..haha takkanlah semua sebijik-bijik suka apa yang aku suka kan...klau tak susah laa..takkanlah aku nk share suami aku ngn korang lak...opsss haha terlebih sudaaaa....kidding2...

Hurmm..apa yang aku nk kongsi ni tak semesti akan aku dapat tau...tapi ape yg aku suka la and aku nilai laa bila terpandang lelaki..TER pandang ok..bukan Tertenun..hehe haha well apa2 jelah aku ni..hehe ..First aku suka tgk klau lelaki yg ada jangutnya sejemput...haha bg aku wah comelnya dia!! ekeke then tmbah lak dgn keningnya yang lebat  sket ala-ala kening lelaki yg agak bersepah tu...hehe aduh..bak kate org ape...luluh jantung ni...ekeke aduh over lak aku..ok2..back to our topic..ekeke

Tapi muka lelaki CUN xelok jugak kn..yela..lelaki CUN kan tuk perempuan cun jugak...hehe so bleh la nanti bertanding sesama sendiri sapa lagi cun ye tak? haha pulakkkk....so bagi aku laa..lelaki yang nmpak lagi sedap mata aku ni memandang..bila mana dia sangat titik beratkan soal agama..tak adalah terlalu sgt..cukup bila dia pndai jaga solat, puasa and tahu semua halal haram...sbb aku sedar lah aku pun tak lah seberapa mane...ekeke cewah2 awat aku ni tibe2 la ni feeling2..haha ok ok stop... next ciri lak yer...

Aku sangat suka bilamana seorng lelaki tu sangat menghormati ibu bapanya...yang dengar cakap org tua..sbb aku thu..klau dia boleh buat mak ayah dia senang dgn dia..In shaa Allah dia pun boleh buat mak and ayah mertua dia senang dengan dia...wallahualam..last ciri2 lelaki yang aku suka...lelaki yg tak merokok..yes merokok...mungkin bagi sesetgh lelaki tu...rokok tu peneman dia di kala hati sepi dan gundah gulana...but sorry guys..for me it's not true...bg aku lelaki yang merokok ni lelaki yg tak dapat nk handle masalah dia dgn betul..mesti klau lelaki yg perokok bace aku punya blog ni hangin satu badan bila aku cakap gini kan..hehe xpelah ni aku punya blog so aku punya pasal lah hehehe...jangan marah aaa....

Oklah guys..kali ni,..ini jelah kot yg aku nk kongsi ngn korang...mungkin ciri2 ni aku tak kan dpt..tp ni yg aku idamkan...hahaha berangan aku ni ceh! ciri2 yg aku share ni ciri yng aku nilai bila TERpandang tau...sbb TERtenun...haha ape beza dua benda alah ni...sendiri mau fikir ok..hehe k lah bubai adiosss...


haaa....boleh x klau macam ala2 abang pedas (ILUS-melur jelita)  kat ats ni....haha ok2 over kn aku..ciss..nak lebey lak...haha lagipun dia tak kan dapat masuk list sbb dia org siam sana mari...hehe aku suka lelaki melayu juga...waaa walaupun Tun ckp melayu mudah lupa...waa aptb hehe bye!

1 comment:

Unknown said...

dekat2 sama...huhu....tp kn TAP ade ciri2 tu but slack 1 je, u know la..kn... byk nk story nie... x sabar nk date 10/6 nie...